وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

جهان از ریزترین ذراتش که تا به حال بشر توان دیدن آن را یافته تا دورترین کهکشان ها، نمونه بارزی از حرکت و پویایی است. پویایی نیاز به خلاقیت دارد. روزگاری پدران ما این خلاقیت را در رادیوهای ترانزیستوری شاهد بودند و امروز ما در دنیای دیجیتال. شاید هم فردا فرزندان ما در دنیای پرتوهای عجیب و غریب.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 20:59 :: نويسنده : زاهدی

علی، اهداکننده کلیه دراین باره گفت: 40ساله، اهل تبریز وکارگر کفاشی هستم. سال 81 مادرم دچار ناراحتی قلبی شد که با عجله اورا به بیمارستان منتقل کرده و پزشکان وی را به بخش سی سی یو بردند.اما همان زمان دختر جوانی به نام ثریا را دیدم که روی تخت بیمارستان دیالیزمی‌شد. بدین ترتیب پس از بررسی‌های لازم تصمیم گرفتم کلیه ام را به اواهدا کنم. بنابراین راهی دفترانجمن بیماران کلیوی در تبریز شدم و آنها نیز مقدمات کار را فراهم کردند.



ادامه مطلب ...
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : زاهدی

ده ماده غذایی مفید برای از ببین بردن بوی بد دهان رو تو ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:46 :: نويسنده : زاهدی

در این مطالعه نزدیک به 300 کودک 5-1 ساله مراجعه‌کننده به درمانگاه‌های کودکان به دلیل عفونت‌های تنفسی فوقانی، به صورت تصادفی تحت درمان با یک دوز 10 گرمی عسل (عسل اوکالیپتوس، عسل مرکبات یا عسل خانواده لابیاتا [گیاهانی مثل آویشن و نعناع و رزماری]) یا دارونما طی 30 دقیقه قبل از رفتن به رختخواب قرار گرفتند.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:32 :: نويسنده : زاهدی
ازدواج رقابت است. رقابت شما با زندگی خودتان. اگر برنده این رقابت باشید یک عمر از زندگی تان رضایت خواهید داشت و در غیر این صورت، بازنده زندگی خواهید بود. اما فکر می کنید در این رقابت، چه کسی برنده می شود؟

بگذارید اول سراغ بازنده ها برویم. این طور شاید راه های بیشتری برای برنده شدن در رقابت ازدواج باقی بماند.


ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:24 :: نويسنده : زاهدی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 10598
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1